Registrovat  

WebPush - Okamžité informace nejen o časově omezených příležitostech

Často se dozvídáme o příležitostech, na které je potřeba reagovat v řádech dní. Nejčastěji se jedná o neveřejné prodeje nemovitostí nebo překlenovací financování obchodů, kdy u jejich předkladatelů rozhoduje čas. Chceme vytvořit skupinu těch z vás, kteří jsou připraveni na podobné příležitosti promptně reagovat.

Push notifikace jsou ideální technologií jak zajistit, že se o časově omezených nabídkách dozvíte ihned a informace nezapadne např. mezi množstvím emailů, které snesou odklad. Poslouží však i těm z vás, kterým čas od času některé naše projektové novinky zapadnou mezi jinými emaily či spamem.

Push notifikace aktivujte ve vyskakovacím okně, které se zobrazí při příštím otevření našeho webu. Odběr push zpráv je vázán na konkrétní instalaci prohlížeče, tudíž i na konkrétní zařízení. Pokud tedy náš web navštěvujete z více zařízení či prohlížečů, je odběr potřeba aktivovat v každém z nich.

Pokud se vám nedaří notifikace aktivovat...

Aktivace by měla bez problémů fungovat ve všech moderních prohlížečích. Pokud se však přesto nedaří, bude potřeba "oznámení" povolit ručně. Níže uvedeme postup, jak aktivaci provést u prohlížeče Chrome; u jiných však bude postup velmi podobný:

1. Klikněte na ikonu zámečku. Otevře se informace o zabezpečení a nastavení stránky.

2. U pole "oznámení" vyberte možnost "povolit"

3. Následně byste měli obdržet prvotní automatickou zprávu, která potvrdí zapnutí příjmu.

 

Informace o časově omezených projektech

Akutní projekty budou označeny jako "časově omezeno". To i proto, abychom jejich status oddělili od běžných projektů, u kterých používáme odlišné postupy pro prověřování. Rádi bychom upozornili, že vzhledem k povaze těchto příležitostí je obvykle přidáváme ve fázích, kdy ještě není možné je plnohodnotně prověřit. Z naší zkušenosti však s možností prověření nebývá problém, jen je vzhledem k charakteru příležitostí toto nutné provést až v okamžiku, kdy zahájíme jednání s konkrétním zájemcem. Pro předkladatele je obvykle zásadní vědět, že jednají s reakceschopným zájemcem a ostatní kroky jsou pak ochotní přizpůsobit jeho potřebám.

Náš web využívá cookies pro přihlašování a související funkce.
V pořádku